V Jihlavě se uskutečnil seminář Měření v cestovním ruchu
Více než dvacet zájemců z řad partnerů z oblasti cestovního ruchu na Vysočině přijelo ve středu 3. října do sídla Krajského úřadu Kraje Vysočina v Jihlavě, aby získalo informace o metodách měření v cestovním ruchu. Semináře se ujal zkušený marketingový odborník Pavel Pichler ze spolku Travelbakers.
„Poslední dobou se na různých úrovních investují nemalé částky do cestovního ruchu. Co se však opomíjí, je výsledná analýza a měření úspěšnosti reklamy a samotné měření a informace o turistech," uvedl Pavel Pichler s tím, že právě proto prostřednictvím obsahu semináře seznamoval s metodami a postupy měření i z praktickými příklady.
Také tento seminář byl součástí výstupů projektu přeshraniční spolupráce Interreg V-A Rakousko-Česká republika pro programové období 2014-2020 „Památky žijí", číslo projektu: ATCZ31.
Cílem projektu Památky žijí, jehož realizace skončí se závěrem letošního roku, je zlepšit přístup a propagaci kulturního dědictví v regionech Jižní Čechy, Vysočina a také dvou příhraničních rakouských regionech. Vysočina Tourism je jedním z pěti projektových partnerů.
Prezentace Úspěšnost reklamy a její měření
Marketingová strategie Jižní Moravy
- Monika Brothánková, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- Více informací Jana Caklová, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.