Vydejte se na výlet s chutí, zve Vysočina Tourism
Kampaň Vysočina Tourism zve návštěvníky na výlety s chutí. Propojuje kvalitní gastronomii restaurací se zajímavými turistickými místy Vysočiny.
Kampaň Vysočina Tourism zve návštěvníky na výlety s chutí. Propojuje kvalitní gastronomii restaurací se zajímavými turistickými místy Vysočiny.
Vysočina Tourism získal za projekt Vysočina dětem speciální cenu COT group, ABF a CzechTourism v kategorii Nejlepší jednotná kampaň Velké ceny cestovního ruchu. Vyhlášení proběhlo v pátek 18. března na veletrzích Holiday World a Region World v Praze.
Vysočina poskočila vzhůru v anketě Kraj mého srdce na třetí místo absolutního pořadí. Oproti loňsku si polepšila o dvě příčky. Získala 14 268 bodů, jen o 1 286 méně než druhý Jihomoravský kraj. Vítězem ankety je Jihočeský kraj s 19 068 body.
Vysočina Tourism letos představí turistickou nabídku Vysočiny na dvou veletrzích cestovního ruchu.
Konference k aktuálním problémům v cestovním ruchu letos nabídla speciální téma krizových řešení v (po)koronavirové době.
Vysočinu loni navštívilo přes 450 tisíc hostů. Je to o 13,6 procenta víc než v roce 2020, který už byl také postižen proticovidovými opatřeními. Jde o nejvyšší nárůst návštěvnosti ze všech krajů České republiky.