Tištěné kampaně 2018
V roce 2018 jsme představovali krásy čisté Vysočiny v tematických přílohách časopisu Respekt, slovenských novin SME, Hospodářských novin, časopisu Koktejl nebo Deníku. Využili jsme magazín Letiště Brno, časopis Golf a také několik dalších tematických magazínů a časopisů zaměřených na cestování, cestovní ruch, volný čas nebo také například na cyklistiku.
Téma Sto let příběhů Vysočiny jsme významně odráželi v kampani, která byla součástí projektu financovaného z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech s názvem Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině. Inzeráty vyšly v Lidových novinách, magazínu Ona Dnes, Víkend nebo v odborném časopise COT – Celý o turismu.
Součástí propagace v printu byla tištěná inzerce v regionálních médiích Vysočiny – Noviny Kraj Vysočina a Jihlavské listy. Propagovali jsme tři organizované akcefinancované z projektu Památky žijí ATCZ31.
Projekt Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině
Lidové noviny - 13. dubna
Časopis COT - květen
Ona Dnes - 14. května
Lidové noviny - 8. června
Magazín Víkend - 16. června
Ona Dnes - 9. července
Regionální kampaň projektu Památky žijí ATCZ31
Noviny Kraj Vysočina - srpen
Jihlavské listy 28. a 31. srpna
Noviny Kraj Vysočina září 1, Novinky Kraj Vysočina září 2
Jihlavské listy 11. a 14. září
Jihlavské listy 23. a 26. října
Další propagace financovaná kompletně z rozpočtu Vysočina Tourism
Respekt speciál - Každý v něco věří - 21. března
Časopis Golf - květen
Příloha Deníka SME - Léto v Čechách a na Moravě - 30. května
Časopis Cykloturistika - červen
Magazín Hospodářských novin - Na kole 20. června
Příloha Deníku Cesty městy - 27. června:
Pro Brno - 1. strana, 2. strana
Pro Jihlavu - 1. strana, 2. strana
Pro Prahu - zobrazit
Flying Mag - letiště Brno, léto
Koktejl speciál - Léto v ČR
Časopis Golf - listopad
Kam po Česku - zima