Název projektu: Zlepšení přístupu a propagace kulturního dědictví v regionech Jižní Čechy-Vysočina-Waldviertel-Mühlviertel/Verbesserung des Zutritts und der Bewerbung der Kulturerbe in Regionen Südböhmen-Vysočina-Waldviertel-Mühlviertel Zkratka projektu: Památky žijí/Denkmäler leben Číslo projektu: ATCZ31 Lead partner: Jihočeská Silva Nortica www.silvanortica.com
Program: Interreg V-A Rakousko – Česká republika prioritní osa 2, specifický cíl 6. c
Cíl projektu:
Zlepšení ochrany, zachování a lepší přístup ke kulturnímu dědictví ve společném regionu.
Zlepšení potenciálu pro měkkou turistiku postavenou na šetrném a udržitelném zhodnocení kulturního dědictví.
Zvýšení návštěvnosti hradů, zámků, klášterů a měst s hradbami ve společném regionu.
Území: Projekt je realizován na území regionů Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Waldviertel v Dolním Rakousku a Mühlviertel v Horním Rakousku. Doba trvání: 1. 10. 2016 - 31. 12. 2019 Financování Vysočina Tourism, příspěvková organizace v rámci projektu Památky žijí Celkem: 215 416 EUR, z toho:
85 % příspěvek EFRR: 183 039 EUR
5 % státní rozpočet ČR: 10 765,9 EUR
10 % vlastní podíl: 21 535,1 EUR
Kontaktní osoba:
Ing. Martin Kelbler (
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
)
Na Roštejn do letního kina, v Želivě do kláštera nebo do filmové dílny v Ledči nad Sázavou… Hned na tři místa filmové Vysočiny mohli zájemci v uplynulých dnech vyrazit za zábavou. Vysočina Tourism pro ně připravil akce s lákavým programem pro děti i dospělé.
Setkání přineslo nové informace o podpoře TIC v kraji
Novinky z programu na podporu turistických informačních center v Kraji Vysočina přineslo setkání pracovníků TIC a zástupců oblastních organizací destinačního managementu Vysočiny.
Druhá část kurzu zaměřená na Google nástroje se uskutečnila 6. května 2019 na Krajském úřadě Kraje Vysočina v Jihlavě a účastnilo se jí 15 osob. Tato část rozšířila a volně navázala na předchozí seminář a účastníci se zde nejdříve seznámili s Google Ads, kde byly podrobně rozebrány top nástroje Googlu. Jednalo se o programy podobné Officy balíčkům. Účastníci získali informace o placené reklamě a jejích výhodách i úskalích.
Základy úprav fotografií – jak rychle vylepšit snímky
Druhá část semináře, tentokrát zaměřená na následnou úpravu již pořízených fotografií, se uskutečnila v termínech 16. a 17. dubna 2019 v Univerzitním centru Masarykovy univerzity v Telči. Kurz byl opět z kapacitních důvodů rozdělen na dvě opakování, prvního termínu se zúčastnilo 12 a druhého 9 osob.
Rychlokurz základů fotografování – jak na skvělé fotky s obyčejným foťákem
První část semináře tematicky rozděleného na dva bloky proběhla v termínech 3. a 4. dubna 2019 na Krajském úřadě Kraje Vysočina v Jihlavě a byla koncipována jako praktický rychlokurz základů fotografování. Každého opakování se zúčastnilo 12 osob. Účastníci se během intenzivního kurzu naučili základní pravidla ovládání fotoaparátu a mnoho praktických tipů a triků, jak zvládnout a pořídit si kvalitní fotografie i s obyčejným fotoaparátem.
Analytické, propagační a uživatelské nástroje v prostředí Google
První část semináře zaměřeného na možnosti využití nástrojů v prostředí Google se uskutečnila ve čtvrtek 21. března 2019 v Dělnickém domě v Jihlavě. Kurz absolvovalo celkem 19 účastníků, kteří se dozvěděli nejdůležitější informace a praktické postupy jak být v zobrazování nepopulárnějšího vyhledávače na světě více vidět a jak splňovat všechny náležitosti pro co nejrelevantnější výsledky vyhledávání.