Vysočina se objeví v nabídce ruských cestovních kanceláří
Celý tento týden křižuje Vysočinu sedm zástupců velkých cestovních kanceláří z Ruska a českých aerolinek. Projevili zájem podívat se na Vysočinu, aby o našem čistém kraji získali co nejvíce informací a mohli vytvořit a následně na ruském trhu nabízet kompletní cestovatelské balíčky - zájezdy na Vysočinu.
Zatímco ve většině případů je Vysočina například jednodenní nebo dvoudenní zastávkou, tentokrát se ruští tour operátoři zajímali výhradně o Vysočinu a z pražského letiště si to v pondělí 10. září namířili přímo do našeho kraje, kde společně strávíme celý pracovní týden," informovala Jana Caklová z Vysočina Tourism, která ve spolupráci se zahraničním zastoupením CzechTourism v Moskvě tzv. fam trip organizuje.
Týdenní program: Zámky, hrady i luxusní hotely
Část celotýdenního programu se tematicky zaměřuje na sklo, které je pro ruskou klientelu tradičně velmi atraktivní. Účastníci fam tripu si prohlédli expozice na zámku ve Světlé nad Sázavou, v úterý je přivítali ve sklárně Caesar Crystal Bohemiae ve Světlé, zavítali na státní hrad Lipnice nad Sázavou a poté se přesunuli do Žďáru nad Sázavou, kde navštívili Muzeum nové generace na tamějším zámku a samozřejmě nevynechali památku UNESCO kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře. Přespali v Chateau Hostačov u Golčova Jeníkova, kde si mimo jiného vyzkoušeli místní discgolové v hřiště - jediné profesionální v Česku. Luxusní hotely nejsou v programu zařazené bezdůvodně. Ruská klientela totiž tento druh zážitků vyhledává.
Dnešek patří Třebíčsku - zámkům v Náměšti a v Jaroměřicích, pivovaru v Dalešicích i nově zrekonstruovanému zámku v Dukovanech. „Ve čtvrtek nás čeká klášter v Nové Říši, další zastávka památek UNESCO - Telč, podíváme se na krajský hrad Roštejn a do Počátek, kde si užijeme atmosféru prvorepublikového hotýlku - vítěze soutěže DestinaCZe 2018 - Letohrádku sv. Vojtěcha. V pátek pak zakončíme program v Resortu sv. Kateřiny, který nám na Vysočině nahrazuje chybějící lázně a kvalitními welness službami se za náš region snaží konkurovat oblíbeným západočeským lázním," upřesnila program Jana Caklová s tím, že cílem nabitého týdenního programu je vytvořit balíčky - zájezdy pro ruské turisty, a to včetně konkrétního programu zájezdu i zajištění dopravy tak, aby byla nabídka pro ruský trh více než zajímavá a k nám na Vysočinu jsme přilákali více ruských turistů.
Činnost Vysočina Tourism
Vysočina Tourism jako krajská příspěvková organizace, propagující turistickou nabídku Vysočiny, zajišťuje tzv. fam tripy pro zástupce cestovních kanceláří s cílem představit region profesionálům z oblasti cestovního ruchu a inspirovat je k navázání spolupráce a vytvoření zájezdů na Vysočinu. Vysočina Tourism se podílí na organizaci hned několika fam tripů, ale i novinářských press tripů ročně.
- Monika Brothánková, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- Více informací Jana Caklová, Vysočina Tourism, tel.: 734 691 423, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.