Prostory pražského metra zdobí prezentace šesti měst Vysočiny

2 JIHLAVAŽe Vysočina rozhodně stojí za návštěvu po celý měsíc květen připomínají prosvětlené reklamní grafiky, tzv. city lighty v prostorách pražského metra a jeho nejbližším okolí. Města s památkami UNESCO - Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagují atraktivity Vysočiny a lákají k objevení našeho jedinečného a čistého regionu.

Kampaň, která zahrnuje na 94 ploch, potrvá do 28. května. „V minulém roce jsme podobně úspěšnou kampaň cílili na téma baroko, letos jsme se zaměřili na největší atraktivity našich partnerů - měst, která se rozhodla do propagace zapojit," prozradil ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák, jehož organizace má zajištění kampaně na starosti. Pražany, ale i turisty, kteří v květnu navštíví Prahu, tak láká pohádkové centrum Telče, bazilika sv. Prokopa v Třebíči, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo vírská Via Ferrata. Jihlava zve do Domu Gustava Mahlera a na hudební festival Mahler - Jihlava 2018.

Kampaň propojuje červený point a „čistota"
Šest partnerů, šest výjimečných fotografií a šest motivů spojuje do jedné kampaně červený point s logem Vysočina, který známe z online map a pro letošní rok je hlavním grafickým prvkem spojujícím veškeré výstupy marketingové komunikace Vysočina Tourism. „Vysočina je jedinečná svou čistotou, která se odráží v přírodě, v autentičnosti a v jižnější a východnější části kraje také v jedinečném folkloru, proto pracujeme a doslova podtrhujeme přídavné jméno čistý, a to v nejrůznějších významech," doplnila myšlenku Monika Brothánková z Vysočina Tourism.
Krajská příspěvková organizace Vysočina Tourism letos oslaví 10 let svého fungování. Dlouhodobě koordinuje spolupráci partnerů v cestovním ruchu na Vysočině a systematicky propaguje turistickou nabídku Vysočiny. Letos její pracovníci prezentovali atraktivní nabídku Vysočiny na deseti českých i zahraničních veletrzích, tradičně připravují letní a zimní vydání e-Turistických novin Vysočiny, tištěný turistický magazín, účastní se významných sportovních i kulturních událostí, spravují turistický portál www.region-vysocina.cz, zajišťují činnost filmové kanceláře Vysočina Film Office a kanceláře pro podporu konferenční turistiky Vysočina Convention Bureau, organizují tzv. press tripy pro novináře, a výhledově se plánuje i zavedení turistické karty Vysočiny.

Jednotlivé vizuály najdete v náhledu pod touto tiskovou zprávou.

Monika Brothánková, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.