Školení: Jak na brand v cestovním ruchu

thumb 329751459 1418203989008907 6115090250144831831 nV pondělí 17. 4. jsme se zúčastnili školení na téma: Jak na brand v cestovním ruchu, pořádané destinací Třebíčsko - moravská Vysočina. 

Účastníci si prošli celý postup budování značky, jak vlastně značky v cestovním ruchu fungují a dozvěděli se také, jak správně nastavit svoji komunikaci.

 

 

 

Obsah kurzu:

  • Proč budovat značku v cestovním ruchu, jaké jsou přínosy a náklady
  • Co je to značka, branding "lovebrand" a k čemu je to dobré 
  • Jak funguje branding 
  • Strategie značky
  • Poslání/pilíře/vize/asociace/logo/komunikace 
  • Proces tvorby značky - jak na to? 
  • K čemu jsou a jak ne / fungují archetypy 
  • Cílové skupiny a persony v brandingu 
  • DNA značky a odlišení se 
  • Jak to dělá Brno a ostatní - co je brand essence
  • Ingredience značky, brand touchpoint 
  • Výzkum a značka