Školení: Jak na brand v cestovním ruchu
V pondělí 17. 4. jsme se zúčastnili školení na téma: Jak na brand v cestovním ruchu, pořádané destinací Třebíčsko - moravská Vysočina.
Účastníci si prošli celý postup budování značky, jak vlastně značky v cestovním ruchu fungují a dozvěděli se také, jak správně nastavit svoji komunikaci.
Obsah kurzu:
- Proč budovat značku v cestovním ruchu, jaké jsou přínosy a náklady
- Co je to značka, branding "lovebrand" a k čemu je to dobré
- Jak funguje branding
- Strategie značky
- Poslání/pilíře/vize/asociace/logo/komunikace
- Proces tvorby značky - jak na to?
- K čemu jsou a jak ne / fungují archetypy
- Cílové skupiny a persony v brandingu
- DNA značky a odlišení se
- Jak to dělá Brno a ostatní - co je brand essence
- Ingredience značky, brand touchpoint
- Výzkum a značka