Revenue management v cestovním ruchu pro provozovatele konferenčních zařízení
Kancelář Vysočina Convention Bureau ve spolupráci s Czech Convention Bureau uspořádala v závěru října seminář nazvaný „Revenue management v cestovním ruchu".
Odborné setkání, kterého se bezplatně zúčastnilo dvacet zástupců partnerů Vysočina Convention Bureau, zaštítili profesionálové s bohatými zkušenostmi, kteří hovořili o základních předpokladech revenue managementu, o objektivním měření výkonnosti hotelu, o housekeeping kreditovém systému v praxi i o praktických dopadech souvisejících s ochranou osobních údajů.
Kancelář Vysočina Convention Bureau uspořádala vzdělávací a networkingový seminář tohoto typu už po čtvrté. Představuje příležitost ke vzdělávání, ale také k získání nových informací o aktuálních tématech i k setkávání a navazování kontaktů.
Seminář se uskutečnil pod vedením Ing. Simony Myslikovjanové, MBA, MBE, která má bohaté zkušenosti v oblasti hotelnictví, řízení provozů a optimalizace nákladů.
Na téma „housekeeping kreditový systém v praxi" promluvil Dalibor Nimra, housekeeping manager s praxí např. v CPI Hotels nebo Hilton Prague.
Kancelář Vysočina Convention Bureau sdružuje přibližně 130 partnerů. Její aktivity směřují k podpoře konferenčního turismu na Vysočině.
- Monika Brothánková, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- Více informací Jana Caklová, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.