Vychutnej si přítomnost na Vysočině, vybízí kampaň
Vychutnej si přítomnost na Vysočině, láká turisty celoroční kampaň. Krajská centrála cestovního ruchu Vysočina Tourism v ní návštěvníkům představuje jedinečné památky, zve na výlety, za prožitky tady a teď.
Návštěvníci mají na Vysočině stále co objevovat. Lákavých turistických cílů, historických i přírodních skvostů, je tu dost. Tři památky UNESCO patří k těm nejznámějším, některá další místa však na větší pozornost turistů čekají.
„Cílem kampaně Vychutnej si přítomnost na Vysočině je zvýšit povědomí turistů o našem kraji, ukázat jeho přednosti a rozvíjet jeho potenciál v cestovním ruchu. A to není jen o památkách a přírodě, ale hlavně o příjemných zážitcích, které si od nás návštěvníci odvezou. Jedině tak se k nám budou rádi vracet,“ říká náměstek hejtmana Kraje Vysočina Roman Fabeš.
Kampaň představuje turistické cíle, nabízí výlety na známá i méně známá místa Vysočiny, vybízí k jejich objevování. Zve je na adrenalinové zážitky, k vyjížďkám krajinou v sedle kola nebo koně. Ukazuje, proč strávit dovolenou na Vysočině.
„Když jsme se ptali lidí z Vysočiny, jak oni sami svůj kraj vnímají, často odpovídali, že je to ryzí místo, kde si nikdo na nic nehraje. Každodenní život tu není zrovna jednoduchý, ale o to příjemnější prožitky nabízí. A právě na to sázíme, že ani návštěvníci se u nás nemusejí stylizovat do lázeňského hosta, znalce vína či zdatného vysokohorského turisty. Mohou zůstat sami sebou, hodit starosti za hlavu, žít právě tady a teď,“ vysvětluje podstatu kampaně Oľga Königová, ředitelka Vysočina Tourism.
A to platí pro všechny, na které kampaň zejména přes sociální sítě cílí, pro bezdětné páry, skupiny přátel i rodiny s dětmi.
Martina Strnadová
Vysočina Tourism